Ahoj - Obchodný manažér

Ahoj je nové shoppingovanie

Ahoj je značka od spoločnosti Amico Finance a. s., založená v roku 2018 ako dcérska spoločnosť Poštovej banky s povolením poskytovať spotrebiteľské úvery od Národnej banky Slovenska.

Vytvorili ju ľudia, ktorí zmenili spôsob nakupovania a priniesli zákazníkom možnosť nakupovať teraz a splácať postupne. Dnes vytvárame priestor pre plynulý zážitok z nakupovania a uzatvárame nové partnerstvá. Hľadáme skvelých ľudí, ktorí chcú využiť svoj talent na dosiahnutie spoločného úspechu. Aktuálne vytvárame obchodný tím, ktorý má misiu vytvoriť z Ahoj – najľahšie platobné metódy.

Čo ťa čaká?

Budeš pri začiatku niečoho úplne nového, čo otvára nové možnosti našim e-commerce partnerom a ich zákazníkom. Budeš súčasťou nového obchodného tímu, ktorý má zrýchliť naše podnikanie a prostredníctvom spolupráce s našimi obchodnými partnermi rozširovať naše platobné metódy v e-commerce prostredí. Chceme získať nové partnerstvá, aby sme upevnili náš trhový podiel a boli súčasťou úspešného príbehu.

Tvoje úlohy môžu byť:
• budovanie a realizovanie spoločne dohodnutých obchodných plánov s e-commerce partnermi alebo obchodníkmi s cieľom podporiť vzájomný rast a úspech
• aktívne vytváranie a vyhľadávanie nových partnerstiev alebo obchodných príležitostí, postavené na kvalifikovaných leadoch
• manažovanie celého salesového cyklu – od leadu až po uzatvorenie partnerstva
• vytváranie predajných podkladov, prezentácií, prostredníctvom email kampaní, priamych oslovení potenciálnych obchodných partnerov
• systematické trackovanie obchodnej konverzácie s cieľom úspešne konvertovať leady na spoluprácu
• uzatváranie obchodných partnerstiev a pomoc e-commerce obchodníkom s úspešným onboardingom
• úzka spolupráca s internými tímami v spoločnosti Ahoj s cieľom podporiť obchodné aktivity

Vnímaš sa, že si:

• ambiciózny človek so snahou budovať nový biznis, osoba s myslením typu „môžem“
• zameraný na rast a hľadajúci premenu výziev na príležitosti, užívaš si prácu v teame, si vedený a máš záujem učiť sa nové veci a rozvíjať zručnosti
• si pozorný k detailom a zručný v riadení času
• chápeš, že zákazník je jadrom všetkého, čo robíme; ich spokojnosť a úspech je našim kľúčovým poslaním

Očakávame od Teba

3 – 5 rokov seniorných relevantných skúseností s predajom v oblasti e-commerce a jemu príslušných alebo podobných služieb (prednostne skúsenosť s predajom platobných brán, POS terminálov, zľavových portálov, a iných elektronických, alebo digitálnych služieb)
SŠ alebo VŠ vzdelanie
Dobré prezentačné a komunikačné schopnosti – schopnosť predať produkt B2B zákazníkovi
Tvoja osobnosť, motivácia a súťaživý duch sú najdôležitejšie. Ak máš mentalitu víťaza, túžbu učiť sa nové veci, aby si získal skvelého zákazníka, a skúsenosti s partnermi, radi by sme sa s Tebou porozprávali.

Benefity

• samotná náplň práce podieľať na rozvoji nových služieb pre e-commerce na slovenskom trhu
• pohyblivý pracovný čas
• SKIPASS a Aquapass za zvýhodnenú cenu
• Bankové produkty skupiny 365.bank zadarmo
• Multisport karta
• Množstvo iných výhod vďaka členstvu v skupine 365.bank

Informácie o výberovom konaní

Tvoja prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať životopis / motivačný list /odpoveď na otázku /ale plnohodnotnou náhradou môže byť aj link na Tvoj LinkedIn profil, ktorý obsahuje potrebné informácie.

Budeme radi, ak sa o Tebe dozvieme čo najviac. Starostlivo si prečítame každý životopis/profil. Všetkým ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov, či sme pre vás našli zaujímavú pozíciu u nás.

Už teraz sa tešíme na rozhovor!

Informácie o pozícii

Miesto pracoviska

Bratislava

Typ pracovného pomeru

Práca na plný úväzok

Typ zmluvného vzťahu

Pracovná zmluva, práca na ŽL

Požadované vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zadávateľ

Poštová banka, a.s.

Kontakt

Poštová banka, a.s.
Eva Bolibruchová