Administrátor aplikačnej podpory pre digitálne bankovníctvo

Baví ťa práca s aplikáciami? Si dobrý v hľadaní a hlavne riešení problémov v appke? Potom hľadáme práve teba na pozíciu Admina aplikačnej podpory a preto čítaj ďalej:)

Čo budeš robiť?

Ako náš nový admin aplikačnej podpory budeš mať dôležitú úlohu riešení incidentov a problémov v appke, ktorú budeš mať na starosti. To znamená, že okrem iného budeš:

  • zabezpečovať deployment aplikačných modulov, vykonávanie smoke testov;
  • realizovať proaktívny monitoring systému a performance monitoring;
  • riešiť známe problémy a spúšťať predpripravené skripty, dátové opravy;
  • zabezpečovať riadenie a analýzy identifikovaných incidentov a problémov z produkčných systémov banky v rámci L2 podpory podľa ITIL metodiky;
  • identifikovať opakujúce sa problémy, tvoriť databázu známych riešení;
  • analyzovať, navrhovať a tvoriť jednoduchšie softvérové riešenia pri odstraňovaní chýb;
  • poskytovať podporu pri testovaní chýb z produkcie;
  • vytvárať reporty zamerané na identifikáciu príčiny incidentov a predchádzanie ich vzniku;
  • komunikovať s ostatnými oddeleniami banky pri riešení incidentov;
  • spolupracovať na príprave a tvorbe funkčných špecifikácií menších zmenových požiadaviek;
  • spolupracovať pri tvorbe a zlepšovaní procesov riadenia incidentov.

Koho hľadáme?

Hľadáme hlavne parťáka, ktorý rovnako ako my, chce nášmu klientovi priniesť to najlepšie. Preto pre túto pozíciu potrebuješ najmä:

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie technického zamerania;
  • Min. 1 rok praxe v oblasti IT podpory / administrácie aplikácií / správy databáz;
  • Základy SQL, Java alebo iných programovacích jazykov, skúsenosť s dátovými analýzami;
  • Výhodou sú skúsenosti s aplikáciami pre digitálne bankovníctvo, web/mobilné aplikácie;
  • Výhodou je tiež skúsenosť s IT technológiami pre analýzu, vývoj a testing napr. JIRA;
  • Znalosť bankových produktov je výhodou;
  • Schopnosť rýchlo sa učiť samostatne pracovať a spravovať zverenú aplikáciu;
  • Dobré komunikačné zručnosti;
  • Základná znalosť ITIL výhodou;
  • Anglický jazyk na technickej úrovni.

Čo ti ponúkame?

Svojim zamestnancom dávame vždy len to najlepšie. U nás si užiješ more zamestnaneckých výhod.
Navyše, v systéme odmeňovania Cafeteria si ich môžeš vyskladať podľa seba.
Chceš vedieť viac? Stačí jeden klik : https://www.postovabanka.sk/kariera/#benefity

Plat a ďalšie informácie, ktoré by si mal vedieť

Sídlime v krásnom prostredí pri Dunaji v River Parku na Dvořákovom nábreží.
Na termíne nástupu sa určite dohodneme.
Platové podmienky sú základná mzda od 1 600 € plus variabilná zložka na ročnej báze (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta).
Práca je plný úväzok s trojmesačnou skúšobnou dobou.

Informácie o výberovom konaní

Tvoja prihláška na túto pozíciu by mala obsahovať životopis, ale plnohodnotnou náhradou môže byť aj link na tvoj LinkedIn profil, ktorý obsahuje potrebné informácie.

Informácie o pozícii

Miesto pracoviska

Bratislava

Typ pracovného pomeru

Práca na plný úväzok

Typ zmluvného vzťahu

Pracovná zmluva

Dĺžka pracovného pomeru

Na dobu určitú

Mzda

1600 EUR/mesiac

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Požadované jazyky

Angličtina (mierne pokročilá)

Zadávateľ

Poštová banka, a.s.

Kontakt

Poštová banka, a.s.
Jana Erdélyiová